Pasta de Gohan @ Sunway Pyramid

Went to this place in Pyramid for Pasta yesterday with ChoonWen and Momori after their work… so called Japanese restaurant called Pasta de gohan is freaking from Singapore..and dear momori, it’s really my first time there la, please believe me =P

They have this lotsa fake pasta displaying all around their walls la, but honestly put it was so boring that i don’t even wanna take a picture of it.

Had this Pasta de Vongole. Honestly put, the pasta too damn dry la, even the foodJunction @ Midvalley Vongole much better and tastier than this one =P Much cheaaaaaaaaaaper somemore..

Photobucket
Vongole =P damn small la the stupid lala..this plate of pasta cost about Rm19 wey

Photobucket
ChoonWen on my left, holding her Mushroom Pasta. The pasta sure look tastier with her holding it =P or was it the other way around ? lol..try to find mushroom in her plate x_x

Photobucket
Momori on ma right, it look tastier with a girl holding it..aaaaahahaha

Photobucket
This is what Momori had, pasta dunno what what what liaoz..Lol, she killed the taste for putting too much chilies and cheese x_x so i’m not even sure what’s the taste anymore

this is exactly what i meant ::
Photobucket

and then we saw this damn curious kid who keep looking at ChoonWen (Not me la ok =P there’s no way i can attract little kid)
Photobucket

DAMN CUTE RIGHT ?!!?!

Anyway, next time if wanna eat Japanese Pasta, please go ::
Photobucket
PASTA ZANMAI LA ! haha

This place had the best Japanese Pasta around, a little bit more expensive (RM20 ~ 30 per plate) and damn worth it wey..you can find it at MidValley and 1Utama =)

Photobucket
Even the food look tastier without anyone behind =P with ma w900 somemore..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s